Ganduri

Posted by Bogdan


Uite,prinde-ma iar in coarnele tale nazale,strange-mi mirosul in tamplele tale incoltite de parul tau incretit.As vrea sa devin iar aroma zilelor bune pe primavara.Verdele trantit pe podeaua scolii,turcoazul in care mi-am cunoscut visele si dupa mi-am inecat ura,toate astea au disparut.Zilele caniculare te termina si mai mult.Transpiri,te pierzi,te uzi,crezi,uiti.As da orice sa simt iar prospetimea ierbii si razele soarelui care ma faceau sa-mi pierd ratiunea printre nori.Dar gunoiul de amintiri dispare.Renasterea trecutului e imposibila,la fel si invierea mortilor cazuti in intinerariile vremii.Ar trebui sa-ti fie mila de sufletului celui ce-a iubit.Numai el stie cat de greu este sa te intorci intr-un loc si sa-ti dai seama cat de mult s-a schimbat.Dar a uitat demult dorinta primului sarut,prima imbratisare,primul "te iubesc"..Eh,dar stai :n-a iubit niciodata.Si de aceea sufletul celuilalt este lipsit de realizari si realitate.E un "visator" intrigat si ruinat .Distrugerea inaintata a dorintei,a posesitatii,a mediocritatii si a ipocriziei a determinat uciderea celui bun si nasterea raului.Si lacrimile acelei inimi uitate in sanctuarul propriu al suferintelor personale s-au uscat si au ramas in urma lor cicatricile iubitii.Dar incetul cu incetul toate acestea vor disparea,vor pieri in intuneric.In vreme ce ma reazam obosit zvacneste durerea.Dar acum stiu tot atat de sigur ca atunci:eu te iubeam

This entry was posted on duminică, 23 august 2009 at 23:25 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu